به وبلاگ »»»بچه های اقتصاد 85 (دانشگاه فردوسی مشهد)««« خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
اخبار اقتصادی
دانلود
جزوه
رمان
نرم افزار
اقتصادی
آموزشی
شعر
مقاله
اخبار دانشکده
عکس های یادگاری
داستان اقتصادی
طنز،اس ام اس و لطیفه اقتصادی
کاریکاتور اقتصادی
اقتصاد اسلامی
اقتصاددانان
مطالب ارسالی شما
متفرقه
اضافات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: mojtaba fatemi nezhad

تبلیغات

تغييرات در تقسيم يارانه‌ها

در بودجه سال90 تصويب شد


تغييرات در تقسيم يارانه‌ها

دنياي اقتصاد- نمایندگان مجلس در جریان تصویب لایحه بودجه سال 90، سهم شهروندان از درآمدهای یارانه‌ای را به 80  درصد افزایش دادند؛ مصوبه روز پنج‌شنبه مجلس که به نوعی اصلاح قانون هدفمند کردن یارانه‌ها به حساب می‌آید، همچنین سهم دولت از درآمدهای یارانه‌ای را به صفر رساند و سهم بخش تولید را نیز به 20 درصد کاهش داد؛ پیش از این و بر اساس قانون یارانه‌ها، سهم مردم، بخش تولید و بخش دولتی به ترتیب 50، 30 و 20 درصد تعیین شده بود. تغییر سهم یارانه‌ها پس از آن در مجلس تصویب شد که هفته گذشته نمایندگان با محدود کردن افزایش قیمت حامل‌های انرژی به 20 درصد، درآمدهای یارانه‌ای دولت در سال 90 را کاهش دادند و به همین دلیل احتمال آن می‌رفت که پرداخت یارانه نقدی به مردم با مشکل مواجه شود. به دنبال تغییرات ایجاد شده در سهم گروه‌های هدف قانون یارانه‌ها، محمدرضا فرزین، دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها گفته است که یارانه نقدی پرداختی به مردم در سال‌جاری نه کاهش می‌یابد و نه افزایش.

متن کامل در ادامه مطلب

منبع: دنیای اقتصاد


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط اقتصاد 85 در یک شنبه 18 ارديبهشت 1390برچسب:اخبار ویژه, اقتصادی,فارکس,مسکن,طلا,آتی,معاملات آتی,eviews,word2007,comfar,office,جزوه آموزشی,نرم افزار اقتصادی, در ساعت 15:46 | |
شهرهاي ارزان براي سكونت

قيمت مسكن در 25 شهر بزرگ اعلام شد

شهرهاي ارزان براي سكونت


دنياي اقتصاد- بررسي مقايسه‌اي بازار مسكن در شهرهاي مختلف گوياي برقراري تعادل قيمتي در حوزه خريد و فروش  مسكن در كل كشور - به غير از شهر تهران- است. دفتر اقتصادي وزارت مسكن، 25 مركز استان- شهرهاي اصلي- را به لحاظ قيمت مسكن رتبه‌بندي كرده كه در اين فهرست به ترتيب تهران و اصفهان گران‌ترين و ايلام ارزان‌ترين شهر معرفي شده‌اند. متوسط قيمت هر متر مربع واحد مسكوني در كشور در نيمه سال 89 با 4 درصد افت به 700 هزار تومان رسيد كه اين نرخ كمتر از نصف قيمت مسكن در شهر تهران گزارش شده است.

 

 

 

 

متن کامل در ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط اقتصاد 85 در چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390برچسب:اخبار ویژه, اقتصادی,فارکس,مسکن,طلا,آتی,معاملات آتی,eviews,word2007,comfar,office,جزوه آموزشی,نرم افزار اقتصادی, در ساعت 13:18 | |
تصميمات جديد براي يارانه‌ها

تصميمات جديد براي يارانه‌ها


دنياي اقتصاد- نمایندگان مجلس با محدود کردن اختیار دولت در افزایش قیمت حامل‌های انرژی، درآمدهای یارانه‌ای دولت در سال 90 را حدود 30 درصد از آنچه در لایحه بودجه پیشنهاد شده بود، کاهش دادند؛ مصوبه مجلس البته به طور رسمی سقف درآمد یارانه‌ای دولت را مشخص نکرده است، اما با محدود کردن افزایش قیمت‌ها به «حداکثر 20 درصد»، به نظر می‌رسد مجموع درآمدهای یارانه‌ای به حدود 40 هزار میلیارد تومان کاهش خواهد یافت. این مصوبه پس از آن در صحن مجلس تصویب شد که احمد توکلی، رییس مرکز پژوهش‌های مجلس هشدارهایی جدی درباره تورم‌زا بودن درآمد 62 هزار میلیارد تومانی دولت از محل اصلاح قیمت‌ها داد. او با مقایسه روند رشد تورم در سه ماهه آخر سال 89 با مدت مشابه سال‌های قبل، این ارقام را هشداردهنده دانست و گفت: برای به دست آمدن درآمد 62 هزار میلیارد تومانی، بنزین باید به قیمت 1500 تومان و گازوئیل به قیمت 350 تومان به مردم فروخته شود. نماینده دولت در جلسه دیروز مجلس، به صراحت با این تصمیم مخالفت کرده و گفته بود: اگر بخواهيم قانون یارانه‌ها به خوبي اجرايي شود، بايد مديريت قیمت‌گذاری در اختيار دولت باقي بماند.

 

متن کامل در ادامه مطلب



ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط اقتصاد 85 در یک شنبه 11 ارديبهشت 1390برچسب:اخبار ویژه, اقتصادی,فارکس,مسکن,طلا,آتی,معاملات آتی,eviews,word2007,comfar,office,جزوه آموزشی,نرم افزار اقتصادی, در ساعت 12:44 | |
آیا «دنا» سمند است؟

در گفت‌وگو با مدیر پروژه «دنا» مطرح شد
آیا «دنا» سمند است؟


گروه خودرو- ایران خودرو چندی پیش در شرایطی از محصول جديد خود با نام «دنا» رونمایی کرد، که برخی از خبرگزاری‌ها بلافاصله بعد از رونمایی از این خودرو سوالاتی پیرامون طراحی، نام و قیمت آن مطرح کردند. 
 

این سوالات بیشتر حول محور «سمند بودن یا نبودن دنا» می‌چرخید و برخی ازاین خبرگزاری‌ها اعتقاد داشتند «دنا» مدلی جدید از سمند است. از همین رو به سراغ مدیر پروژه «دنا» رفتیم، تا در مورد داستان طراحی این خودرو بپرسیم و پاسخ ابهامات مربوطه را از زبان وی بشنويم. رحیمی در این مورد عنوان می‌کند که پلت فرم «دنا» ارتقا یافته پلت فرم سمند است.

متن کامل در ادامه مطلب

منبع: دنیای اقتصاد


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط اقتصاد 85 در شنبه 10 ارديبهشت 1390برچسب:اخبار ویژه, اقتصادی,فارکس,مسکن,طلا,آتی,معاملات آتی,eviews,word2007,comfar,office,جزوه آموزشی,نرم افزار اقتصادی,ماشین دنا, خودرو,عکس, در ساعت 12:15 | |
اوضاع حساب ذخيره ارزي

اوضاع حساب ذخيره ارزي



دنياي‌اقتصاد- به دنبال اظهارات رضا عبداللهي، رييس كميسيون تلفيق مجلس مبني ‌بر خالي بودن حساب ذخيره ارزي، مفتح، 

 سخنگوي كميسيون نيز با استناد به اظهارات مقامات بانك مركزي حرف عبداللهي را تاييد كرد. در عين حال، ظاهرا برخي از نمايندگان كه حساب ذخيره ارزي را با «ذخاير ارزي» اشتباه مي‌گيرند، از موجودي 100 ميليارد دلاري خبر دادند! خبرگزاري فارس نيز ديروز به نقل از يك مقام آگاه بانك مركزي خبر داد كه ذخاير ارزي 100 ميليارد دلاري تناقضي با فرض خالي بودن حساب ذخيره ارزي ندارد و اضافه كرد كه صندوق توسعه ملي 15 ميليارد دلار پول دارد.

 

 

 

متن کامل در ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط اقتصاد 85 در شنبه 10 ارديبهشت 1390برچسب:, در ساعت 11:58 | |
اقتصاد جهان به كجا مي‌رود؟

در تازه‌ترين گزارش صندوق بين‌المللي پول بررسي شد
اقتصاد جهان به كجا مي‌رود؟


دنياي اقتصاد- صندوق بين‌المللي پول در تازه‌ترين گزارش خود از اقتصاد جهان در سال 2011 آورده است نگرانی‌هایی که از تعمیق  رکود وجود داشت، بدل به واقعیت نشده است. عمده‌ترین نگرانی این بود که در اقتصادهای پیشرفته، پس از یک دور بهبود موقتی در اثر چرخه موجودی انبار و محرک‌های مالی، رشد از نفس خواهد افتاد؛ اما چرخه موجودی انبار حالا به پایان رسیده و محرک‌های مالی هم جای خودشان را به ریاضت مالی داده‌اند؛ اما تقاضای خصوصی تا حدود زیادی قوام یافته است. به اعتقاد صندوق بين‌المللي پول، ترس و نگرانی به قیمت کالاها منتقل شده است. قیمت کالاها بیش از انتظار بالارفته که نشان‌دهنده رشد نیرومند تقاضا در کنار شوک‌های عرضه‌ای است؛ هرچند چنین افزایش‌هایی خاطره رکودتورمی دهه‌70 را زنده می‌کند؛ اما به نظر بعید است که بتواند جلوی بهبود را بگیرد. صندوق بين‌المللي پول مي‌افزايد: تورم شاید تا مدتی بالا برود؛ اما آن‌طور که پیش‌بینی‌ها می‌گویند بعيد است که این روند اثر منفی چشمگیری بر رشد داشته باشد. هرچند خطر اختلال‌های بیشتر در عرضه نفت برای بهبود اقتصادی چیزی است که نمی‌توان ساده از کنارش گذشت.

منبع: دنیای اقتصاد

متن کامل در ادامه مطلب


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط اقتصاد 85 در شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:, در ساعت 13:41 | |
كارنامه يارانه‌ها و تصميمات جديد قيمتي

دبير ستادهدفمندي و مديرعامل سازمان هدفمندي تشريح کردند
تغييرات جديد در اجراي قانون يارانه‌ها



 فرزين: تغييرات قيمت انرژي به زودي اعلام مي‌شود
 مرادي: 3400 ميليارد تومان به بخش توليد و شهرداري‌ها داده‌ايم
بهروز مرادي مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها و محمدرضا فرزين دبير ستاد هدفمندي يارانه‌ها طي توضيحاتي تغييرات جديد اجراي قانون يارانه‌ها را تشريح كردند.
در اين راستا، مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها تبدیل واریز دوماه یک بار یارانه نقدی به واریز ماهانه را به درخواست خانوارها، شفافیت در دریافت و پرداخت‌ها و نیز ورود تدریجی نقدینگی به اقتصاد بیان کرد و گفت: با محاسبه 1000 تومان افزایش یارانه نان،‌ مبلغ یارانه به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان تعیین شده است.

منبع:دنیای اقتصاد

متن کامل در ادامه مطلب


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط اقتصاد 85 در شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:اخبار ویژه, اقتصادی,فارکس,مسکن,طلا,آتی,معاملات آتی,eviews,word2007,comfar,office,جزوه آموزشی,نرم افزار اقتصادی, در ساعت 13:30 | |
تحليل اتفاقات اخير بازار سكه در گفت‌وگو با خوش چهره مطلب ارسالی ازمهر

يك كارشناس اقتصادي دليل اصلي حباب بازار سكه در روزهاي اخير را ناشي از سياست‌هاي عمدي بانك مركزي دانست و گفت: اگر دشمن بخواهد به ايران ضربه بزند در بازار ارز و يا سكه التهاب ايجاد مي‌كند.

 

 

 

متن کامل در ادامه مطلب

 

 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط مهر در 2 ارديبهشت 1390برچسب:طلا,نقدينگي,دولت,بانك مركزي, در ساعت 11:18 | |
بازار معاملات آتی طلا، جایگزین مناسب برای فارکس

پس از ممنوعیت فعالیت فارکس در کشور مطرح شد
بازار معاملات آتی طلا، جایگزین مناسب برای فارکس


گروه بورس کالا - بازار معاملات آتی طلا در بورس کالای ایران جایگزین مناسب و مطمئنی برای سرمایه‌گذاران جهت انجام معاملات با استانداردهای بین‌المللی است.

به عقیده محمودرضا خواجه‌نصیری، مدیر نظارت بر بازارهای بورس سازمان بورس و اوراق بهادار پس از ممنوعیت بازار فارکس در کشور، سرمایه‌گذارانی که تمایل به انجام معاملات ابزارهای مالی استاندارد دارند، می‌توانند از بازار معاملات آتی طلای بورس کالای ایران استفاده کنند.
خواجه‌نصیر در این باره به «سنا» گفت: معاملات آتی سکه طلا در بورس کالای ایران، علاوه بر اینکه مشخصات و جذابیت‌های معاملات بین‌المللی از جمله خاصیت اهرمی معاملات (با پرداخت درصدی ارزش کالا می‌توان به معامله مبادرت کرد) و هزینه‌های معاملاتی پایینی را دارد، مبتنی بر شرع مبین اسلام و قوانین جمهوری اسلامی بوده و نظارت کاملی بر این بازار برای حمایت از حقوق سرمایه‌گذاران انجام می‌شود.

منبع: دنیای اقتصاد

ادامه خبر در ادامه مطلب


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط اقتصاد 85 در سه شنبه 30 فروردين 1390برچسب:, در ساعت 14:5 | |
امسال 9 عامل بر قيمت مسكن اثر مي‌گذارد----نحوه نوسان قيمت مسكن در سال90

امسال 9 عامل بر قيمت مسكن اثر مي‌گذارد

نحوه نوسان قيمت مسكن در سال90

بهروز ملكي*دانشجوي دكتراي
قوي‌ترين گزينه، افزايش قيمت متناسب با نرخ تورم عمومي شوك قيمت كاملا منتفي است.
قیمت مسکن تابعی چند متغیره از عوامل مختلف درون و برون بخشی است. پیچیدگی و عدم اطمینان در وضعیت این عوامل به گونه ای است که موجب پیش‌بینی‌های متنوع و گاه متناقض فعالین و حتی کارشناسان در خصوص قیمت مسکن مي‌شود.

 


 

 

 

متن کامل در ادامه مطلب


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط اقتصاد 85 در سه شنبه 30 فروردين 1390برچسب:اخبار ویژه, اقتصادی,فارکس,مسکن,طلا,آتی,معاملات آتی, در ساعت 13:58 | |
اخبار ویژه- اقتصادی

*چقدر دلار تزريق شد؟

 


         

 * معارفه سرپرست جديد نفت

 

 

 

 


  *26 نامه مجلس به رييس‌جمهور



 

*جدول 33 ساله نرخ سکه در ایران

 

 

[+] نوشته شده توسط اقتصاد 85 در سه شنبه 21 فروردين 1398برچسب:اخبار ویژه, اقتصادی,فارکس,مسکن,طلا,آتی,معاملات آتی,اخبار اقتصادی, در ساعت 13:47 | |
تازه‌ترين گزارش صندوق‌ بين‌المللي پول از اوضاع اقتصاد ايران و جهان

 

دنياي اقتصاد – تازه‌ترين گزارش صندوق‌ بين‌المللي پول از اوضاع اقتصاد ايران و جهان كه در آخرين ساعات روز دوشنبه منتشر شد، چشم‌انداز اقتصاد جهان را مثبت ارزيابي كرده است.


بر اساس اين گزارش، رشد اقتصادي پنج درصدي سال 2010 در سال 2011 نيز با كاهشي جزئي در حول و حوش رقم 4/4 درصد حفظ خواهد شد؛ اما بيكاري بالا در كنار احتمال تشديد تورم در كشورهاي نوظهور، چالش‌هاي اصلي اقتصادي در سال 2011 خواهند بود. در اين گزارش، رشد اقتصاد ايران در سال 2010 (1389) يك درصد و براي سال‌هاي 1388 و 1387 نيز ارقام 1/0 درصد و يك درصد اعلام شده است. اين سازمان بين‌المللي پيش‌بيني كرده است كه رشد اقتصادي ايران پس از نزول به صفر در سال 2011، روندي رو به صعود به خود بگيرد و ارقام 3 و 3/4 درصد را در سال‌هاي 2012 و 2013 تجربه كند. در گزارش IMF ، ميانگين رشد اقتصادي خاورميانه و شمال آفريقا در سال 2010 معادل 8/3 درصد اعلام و پيش‌بيني شده است كه اين شاخص در سال 2011 به 1/4 درصد صعود كند.در اين گزارش ميانگين نرخ تورم كشورهاي خاورميانه در سال 2010 (1389) معادل 9/6 درصد اعلام شده است كه كمترين آن در امارات با حدود يك درصد و بيشترين آن در ايران با 5/12 درصد است. پيش‌بيني شده است كه نرخ تورم خاورميانه در سال 2012 به 10 درصد و نرخ تورم ايران به 5/22 درصد افزايش يابد.

گزارش کامل در ادامه مطلب


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط اقتصاد 85 در یک شنبه 28 فروردين 1390برچسب:, در ساعت 13:58 | |
نگاهی به تجربه حذف 6 صفر از لیر ترکیه
ولی در ابتدا ...
 

رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران تاکید کرده است حذف 4 صفر از پول ملی با هدف تسهیل مبادلات انجام می‌شود و سبب کاهش ارزش پول ملی نخواهد شد.

وی در این گفت‌و‌گو، کاهش تورم را از دیگر پیامدهای مهم حذف 4 صفر از پول ملی عنوان کرده است، اما به نظر می‌رسد این تاثیرگذاری در نتیجه اثرات روانی افزایش ارزش پول ملی روی خواهد داد.

متن کامل در ادامه مطلب


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط اقتصاد 85 در جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, در ساعت 16:19 | |
زبان حالِ حکایتهای آیندۀ اقتصاد ایران

زبان حالِ حکایتهای آیندۀ اقتصاد ایران

دکتر مسعود نیلی

 

یکی از ویژگی های بارز ادارۀ جوامع، عدم قطعیت در زمینه های مختلف است. بروز بلایای طبیعی، حوادث و سوانح ملی، بحران های مالی و اقتصادی و بسیاری موارد دیگر، مثال هایی از این عدم قطعیت ها هستند. در چنین فضایی، آنچه می تواند از فشارهای ناشی از این عدم قطعیت ها بکاهد، توجه جدی به "قطعیت ها" و اجتناب از مواجه شدن منفعلانه با آنهاست. بیاد دارم در زمان دانشجویی، وقتی اولین برف در تهران بر زمین می نشست و خیابان های نسبتاً کم رفت و آمد آن زمان، بخاطر یخبندان دچار مشکل می شدند، شهرداری می گفت که "غافلگیر" شدیم. در حالیکه بالاخره همه می دانستند که زمستان سرد خواهد شد و برف و باران هم خواهد بارید!

متن کامل را در ادامه مطلب بخوانید


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط اقتصاد 85 در جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, در ساعت 16:3 | |
جديدترين خودروی ايرانی نامگذاری شد

فارس: قائم مقام مدير عامل ايران خودرو در كيفيت و توسعه محصول گفت: جديدترين خودروي ايراني به نام دنا و با برند ملي سال 91 وارد بازارهاي داخلي و بين المللي مي شود.

به گزارش ايكو پرس، مير جواد سليماني اظهار داشت: اين محصول توسط مهندسان ايراني و بدون مشاركت خارجي ها و با استفاده از ظرفيت ها و امكانات ايران خودرو طراحي شده است.
وي افزود: خودرو دنا بر پايه پلت‌فرم داخلي و مطابق با استاندارد هاي ملي و بين المللي و با هدف ارتقاي توسعه برند ملي عرضه مي شود.



ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط اقتصاد 85 در چهار شنبه 24 فروردين 1390برچسب:, در ساعت 10:43 | |
خریدار خودروی احمدی نژاد بدهکار بزرگ اقتصادی و از نزدیکان مشائی و بقائی است

چند روز پس از افشاي نام و سوابق يك بدهكار بزرگ شبكه بانكي كشور، همچنان سكوت در قبال اين خبر ادامه دارد و بخش هاي مربوطه اجرايي كه وظيفه شفاف سازي و اطلاع رساني را دارند، ترجيح داده اند درباره اين خبر، سكوت كنند.

به گزارش جهان هفته نامه «۹ دي» اخيرا در خبري اعلام كرد يك بدهكار بزرگ به شبكه بانكي كشور كه اين نشريه رقم بدهي او را ۱۲۰۰ميليارد تومان عنوان كرده بود، صاحب ۳۰درصد سهام بانك گردشگري (بانك تازه تاسيس متعلق به نزديكان مشايي) و ۳۴ درصد از سهام بانك سامان است.

متن کامل در ادامه مطلب


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط اقتصاد 85 در چهار شنبه 24 فروردين 1390برچسب:, در ساعت 10:33 | |
استخدام

                       

[+] نوشته شده توسط اقتصاد 85 در سه شنبه 21 فروردين 1398برچسب:اخبار ویژه, اقتصادی,فارکس,مسکن,طلا,آتی,معاملات آتی,eviews,word2007,comfar,office,جزوه آموزشی,نرم افزار اقتصادی,استخدام,بانک,سامان,پاسارگاد,ملت,ملی,, در ساعت 18:31 | |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ بچه های اقتصاد 85 دانشکده علوم اداری دانشگاه فردوسی خوش آمدید.
آرشيو
تير 1390
خرداد 1390
ارديبهشت 1390
فروردين 1390
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
اقتصاد 85
dastmard
ariamoradi
آخوندی
مهر
رها
مرضیه
ناهید
جوادي
شیرین
saeed
sara seyedi
Ali
saeede
economist
salehnia
shabnam
setare
majid
strenger
monaaa
rashidiomid
682011
ebrahimamar
hosseinja
ecfarid
islamiceco
somayye
daneshvar
orkid
mac
sukhtedelan1987
khalghani
ghazale
hosein86
hosseinahmadirad
lolohamed
ehsan_m
amdadras
ali2
niko
nahid
mahdikeikha
zohori
khosravi
rahim1557
SOS14386
barfikhanom
اكبر جعفري
مهربان
azar
hjp1356
mohammadk1932
hassanzadeh
Hadi
amir_csj
baharehghasemi
omidezanlo
kia
somayeh
H.KH
لينكستان
تورهای مشهد
اقتصاد 88 باهنر کرمان
Economics88-yazd uni
مشخصات فنی خودروهای 2011 و2012
معماری
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بچه های اقتصاد 85 (دانشگاه فردوسی مشهد) و آدرس economy85.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

آیا «دنا» سمند است؟
جديدترين خودروی ايرانی نامگذاری شد
خریدار خودروی احمدی نژاد بدهکار بزرگ اقتصادی و از نزدیکان مشائی و بقائی است
نبض بازار بورس
کارنامه و درصدهای رتبه ۷۰ رشته اقتصاد ارشد۸۷
نرم افزار كامفار COMFAR EXPERT III چیست؟
عکس های یادگاری
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , economy85.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com